דלק אמולסיה

חיסכון בצריכת המזוט
כדי לעמוד בתקן, מתקינה החברה מכונה המכילה טורבו-טראנסדיוסר – טכנולוגיה המאפשרת חיסכון של בין 7% ל-13% בצריכת המזוט ובעלויות תפעול של דודי הקיטור. בנוסף, עמידה בדרישות המשרד להגנת הסביבה מבחינת החומרים הנפלטים מהארובות לאוויר. טכנולוגית המיקרו-אמולסיה אף גורמת לשקיעת המתכות הכבדות בתחתית הדוד, כשאחת לתקופה ניתן לפנות את המשקעים באופן בטוח. 
המכונה המייצרת אמולסיה יציבה של דלק ומים (תרחיף של נוזל בנוזל, אשר אינם מתערבבים או ממסים זה בזה), בעלת גודל אחיד, אשר אינה מתפרקת גם במשך חודשים רבים.
קוטרן של הטיפות הוא 0.15-0.5 מיקרון (לעומת טיפות מזוט בקוטר של 5-15 מיקרון בטכנולגיות מקובלות), כשבמרכז כל טיפה ישנן מולקולות מים העטופות על ידי פילס דק ומושלם של דלק.
שלמות הפילס יוצרת מתח שטח פנים ושומרת על יציבות האמולסיה למשך שנים.
במהלך תהליך הבערה, רותחים המים הנמצאים באמולסיה בכניסה לתא השריפה, ויוצרים פיצוץ משני של פילם הדלק, המתפרק לחלקיקים זעירים ביותר.
כך נוצר שטח פנים של 4,300 מ"ר לליטר דלק, לעומת 13 מ"ר בלבד למזוט רגיל.
שטח פנים עצום זה מבטיח מגע אוויר דלק מושלם אשר מאפשר את שריפתו המושלמת של המזוט, הוא מביא לשתי תוצאות עיקריות הקטנת רכיבי זיהום האוויר כך שהפליטות מהארובות יעמדו בתקני איכות הסביבה בכל הפרמטרים, וחיסכון בצריכת המזוט.

דלק אמולסיה